Marketing w klubie

Oglądasz 14 wpisów - 106 z 119 (wszystkich: 119)
  • Autor
    Wpisy
  • #19237
    Greg
    Uczestnik

    Jeżeli dyrektor Wróbel ma tak dobry kontakt z wiceprezydent, to tym bardziej nie rozumiem dlaczego wydział promocji urzędu miasta nie mógł zrobić zapowiedzi przynajmniej ostatniego meczu.

    #19238
    MGol
    Uczestnik

    Czy nasza oficjalna statystyka dotycząca liczby widzów z Goczałkowicami to 846 widzów? To już można było podać 999 widzów. https://gol24.pl/kibice-ruchu-chorzow-rzadza-na-slasku-przy-cichej-wiecej-widzow-niz-na-swietej-wojnie-gks-katowice-zaglebie-meczach-piasta-i/ga/c2-15767250/zd/51374214 Czy klub poda ilość kibiców na poprzednich meczach?

    #19239
    Don C.
    Uczestnik

    MGol- wątpię że to klub podał. Raczej jest to radosna twórczość pismaka który sympatyzuje z konkretnym klubem. I jeszcze ta dokładność do jednej osoby. 😀 Chłop ma lepszą zdolność jak kołowrotek. Czyje media taka polityka proste.

    #19240
    Angelo
    Uczestnik

    Jedyne dane jakimi klub dysponuje odnośnie frekwencji to pewnie ilość sprzedanych biletów, bo napewno nikt nie liczy wchodzących osób na stadion. Do tego trzeba jeszcze dodać dzieci poniżej 10 roku życia, posiadaczy karnetow i osoby z grupy VIP, którzy conajmniej w połowie zajmują sektor C. Dlatego te podane 846 osoby to może być oficjalna ilość sprzedanych biletów w dniu meczowym w kasie.

    #19723
    Greg
    Uczestnik

    Dlaczego na nowych koszulkach jest miasto jeżeli, jak rozumiem, umowa była do końca sierpnia a nowej nie ma? Tak samo na stronie klubu miasto jest pokazywane. Jeżeli nie ma nowej umowy, to chyba powinni zniknąć ze wszystkich miejsc w których byli do tej pory.

    #19724
    xyz
    Uczestnik

    Odra dostała przelew od miasta.

    #19727
    Greg
    Uczestnik

    Tylko, jak rozumiem, klub dostał zaległy przelew za umowę, która skończyła się z końcem sierpnia. Jeżeli nic się nie zmieniło odnośnie tego, co mówiła wiceprezydent, to w tej chwili nie obowiązuje już umowa między klubem a miastem.

    #19730
    Angelo
    Uczestnik

    @greg Dobrze rozumujesz. W tym roku miasto już zakończyło finansowanie Odry, są jedynie jakieś tam obietnice, że na 100-lecie klubu w przyszłym roku, mamy dostać z miasta kolejne pieniądze, ale jak życie pokazało im nie można absolutnie wierzyć w żadne obiecanki, dopóki nie będzie zaksięgowany przelew, na koncie klubowym.

    #19733
    Inside anon OW
    Uczestnik

    Czy mi się zdaje czy na tych dzisiejszych nowych koszulkach było pomylone logo naszego klubu?!?!?Niektualne stare sprzed rebrandingu. Moge sie mylic ale jesli to prawda to niezly kicz. Mam nadzieje ze tak grac nie bedą bo to byl by cyrk.

    #19736
    Greg
    Uczestnik

    To już lepiej mogliby grać bez jakiegokolwiek logotypu, bo teraz wygląda to jak proszenie się na kolanach o jakiekolwiek pieniądze.

    I po co miasto miałoby płacić jak nic teraz nie dają a i tak mają logotyp na koszulkach?

    #19922
    MGol
    Uczestnik

    Dziś miało lub na odbyć się spotkanie dyrektora klubu z zastępcą prezydenta. Wiadomo czy coś ustalono?

    #20056
    OW_Rydy
    Uczestnik

    Bardzo dobry kierunek współpracy klubu z partnerami odnośnie biletów. Oby więcej takich akcji. 👏

    #20072
    Miron Marcin
    Uczestnik

    Na następny mecz można w krowa mać zastosować promocje że przy zakupie hamburgera od Wodeckiego albo Antkowiaka bilet na mecz gratis! I część zysku przeznaczyć na Odra. Skorzysta na tym burgerownia i Odra

    #20073
    OW_Rydy
    Uczestnik

    Każdy z partnerów powinien mieć coś podobnego, ale dostosowany do swojej działalności. Niekoniecznie to musi być bilet na mecz. Firmy, które prowadzą działalność usługową mogą oferować jakieś gadżety klubowe, koszulki, itp. Tłumaczyłem już to wcześniej. Poprzez współpracę, Odry i jej partnerów ma być pełno w całym mieście i poza nim, a ta współpraca ma być widoczna i z korzyścią dla partnerów, klientów i kibiców!

Oglądasz 14 wpisów - 106 z 119 (wszystkich: 119)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.