Marketing w klubie

Strona główna Forum Forum kibiców Odry Marketing w klubie

Oglądasz 15 wpisów - 31 z 45 (wszystkich: 116)
  • Autor
    Wpisy
  • #18550
    Krzysztof Koczy
    Uczestnik

    Jeżeli mam się śmiać lub płakać z twojego ostatniego posta to jest coś takiego jak emotikony. W przeciwnym razie to kolejny post trolla.

    #18553
    Kibic01
    Uczestnik

    Angelo już nawet klub musi się odcinać od twoich wypowiedzi. Może czas przemyśleć niektóre rzeczy które się pisze, skoro co raz więcej osób związanych z klubem sugeruje że podajesz błędne info.

    #18554
    grot
    Uczestnik

    Nie widziałem żadnego błędnego infa podanego przez Angelo w ostatnim czasie. Gdybyśmy zawsze mieli czekać na oficjalne info z klubu to do dziś nie wiedzielibyśmy czy wystartujemy w III lidze.

    #18557
    Greg
    Uczestnik

    Akurat tutaj klub poinformował, że licencja na grę w trzeciej lidze jest przyznana. Teraz można wysłać maila do dyrektora Wróbla z pytaniami i dzisiaj to zrobiłem.

    Uważam tylko, że ta komunikacja klubu powinna być częstsza. Jeżeli klub miałby wizerunek szczerego i przejrzystego podmiotu, to dzięki temu będzie też dużo lepiej postrzegany przez wszystkich w tym przez potencjalnych sponsorów. Na ten moment głównym źródłem informacji o klubie jest Angelo Nielot, co nie wygląda dobrze.

    #18563
    Angelo
    Uczestnik

    Klub się odcina a niby od czego? Przecież ja zawsze pisałem jako osoba prywatna a nie w imieniu klubu.Co nie jest prawdą co napisałem? Przecież 17 lipca napisałem że Dudziński odchodzi że względu na pracę że nie może pogodzić treningów dziennych z praca a że 21 lipca dodałem że i tak by był
    wg.moich obserwacji rezerwowym i źle to wyszlo, bo pewnie wcześniejszego postu nie czytał, zresztą wyjaśniłem z nim ta sytuację i nawet przeprosilem jak poczuł się urazony. Zawsze staje w obronie klubu nigdy nie krytykowałem poczynań klubu a źródłem moich informacji były zawsze osoby zarządzające klubem i może sporadycznie nie było to w 100 procentach zgodne z prawda że jakiś drobny szczegół przekręcilem ale co do samego meritum sprawy zawsze to była prawda.Gdyby komunikacja klubu z kibicami była normalna jak w innych klubach gdzie kluby na bieżąco informują o swoich poczynaniach związanych z planem przygotowan, planem sparingów i na biezaco informują o transferach, moja rola już by dawno się skończyła.

    #18572
    Teett
    Uczestnik

    G*wno bysmy wiedzieli, gdyby nie Angelo

    #18611
    luck69
    Uczestnik

    Cześć

    To mój pierwszy post na tym nowym forum. Cieszę się, że w końcu jest i można coś we własnym gronie przedyskutować i skomentować. Widzę tu znane osoby z “epoki dinozaurów” 😉 Uważam, ze Angelo powinien zostać przez Klub przedstawiony jako rzecznik i taką funkcję pełnić oficjalnie. Dzięki Chłopie za te informacje bo bez Ciebie to już kompletnie nic by nie było wiadomo. Pozyskanie sponsorów w tym trudnym czasie to nie lada wyzwanie ale nie jest to niemożliwe. Odra w czasach świetności miała wsparcie miasta i to było przejrzyste. Klub zarządzał parkingami miejskimi a każdy inwestor w mieście musiał również jakąś “cegiełkę” na Klub włożyć jak chciał tu w mieście coś działać. Takie Eko okna czy Inpost w tamtych czasach część zapłaty za grunt wniosłyby na Odrę. Chyba brakuje właśnie na poziomie miasta takiego “rzecznika” interesów Klubu. Ja to też rozumiem, bo magistrat chce być krystaliczny i bezstronny….ale kto w takich sprawach ma rozeznanie wie coś o umowach barterowych etc etc. Miasto nie chce być partnerem, bo nie ma w Klubie udziałów no i nie ma nic do powiedzenia ale to wynika z tego, że Prezydent tego sportu nie czuje tak jak My…woli się nie mieszać dla świętego spokoju. Oczywiście to moje zdanie. Byłem kiedyś na meczu Odry w tym Kluczborku i również zaszokowała mnie liczba sponsorów na bilecie…chyba 50….firmy firemki firmusie…Tam tak właśnie grosz do grosza ciułają…piekarnie, szewce, fryzjerzy…no i robi się jakiś tam z tego konkretny budżet, ze grają na tym poziomie ładnych kilka lat. Problem w tm że nasi lokalni przedsiębiorcy od Odry się troszkę odcięli przez te całe niesnaski i wojenki z MKP…chociaż tutaj akurat złą robotę robiła właśnie strona uzurpatorów, mając spore poparcie w radzie miasta i kręgach oświatowych. Myślę, że inwestorów odstraszać może niejasna struktura własnościowa. Brakuje nadal wiedzy who is who…i ludzie się boją (moim zdaniem całkiem to słuszne rozumienie sprawy), że to jakieś szemrane interesy etc etc Jak na pierwszy post…styknie 😉 pzdr

    #18612
    grot
    Uczestnik

    Witaj luck69 – zgadzam się ze wszystkim co napisałeś. Również pozdrowienia dla Angelo bo naprawdę widzę, że chłop jest zaangażowany jak mało kto w Wodzisławiu, rób dalej swoje.

    #18614
    Greg
    Uczestnik

    Pojawiło się dwóch sponsorów/partnerów. Dobrze jakby byli oni gdzieś widoczni i kibice mogli ich widzieć, bo jeżeli wszystko będzie się kończyło na jednym poście tak jak do tej pory, to z punktu widzenia sponsorów nie ma to wartości.

    Poza tym, jeżeli na stronie byliby pokazani sponsorzy, to od razu pojawia się dowód społeczny, który dyrektor Wróbel może wykorzystać w kolejnych rozmowach. A argument jest prosty: zobaczcie, że trochę firm już się zdecydowało na współpracę z nami.

    #18618
    Florek
    Uczestnik

    Jest przecież na stronie zakładka “partnerzy”, więc nie jest to tylko 1 post o sponsorach i koniec. Zresztą przed barażami też wymieniono wszystkich partnerów na FB no i również jest telebim i spiker, więc jak najbardziej klub robi wszystko tak jak być powinno 😉

    #18620
    MGol
    Uczestnik

    Greg jeśli wejdziesz w zakładkę “klub” następnie “partnerzy” to wyświetli ci się lista partnerów ( chociaż nie zaktualizowana z tymi dwoma firmami). Masz rację, lista partnerów powinna pojawiać się zaraz, pod reklamą miasta. Cieszy fakt, że niektóre rzeczy o których pisaliśmy tutaj na forum są wcielane w życie. Brawo! Pojawiła się zakładka oferty sponsorskiej, gdzie opisane są warianty umów oraz profity dla partnerów. Jest to gotowy produkt, który można łatwo “sprzedać”. Brakuje mi tam jeszcze czegoś takiego jak “sponsor meczu”, myślę że w kilku meczach kogoś by to mogło zainteresować, zwłaszcza że mamy kilku medialnych przeciwników a w czwartej kolejce przyjeżdżają do nas Goczałkowice z Piszczkiem.

    #18621
    OWGlozyny
    Uczestnik

    Dobrze byłoby gdyby na tym telebimie w przerwie meczu wyświetlały się też loga sponsorów. Na przykład:

    pakiet 200 zł : logo wyświetlane przez 5 sekund
    pakiet 500 zł : logo wyświetlane 10 sekund
    pakiet 1000 zł : logo wyświetlane przez 20 sekund dodatkowo mrygając albo coś w ten deseń

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 2 months, 3 weeks temu przez OWGlozyny.
    #18622
    Greg
    Uczestnik

    Dzięki za informację. Nie zauważyłem tego wcześniej, ale to źle, że nie zauważyłem. Zakładka “Partnerzy” powinna być od razu widoczna np. zamiast zakładki “Terminarz” lub “Tabela”. Obecnie trzeba szukać. Więksi sponsorzy powinni być też od razu widoczni na stronie tylko nie wiem czy teraz jest jakiś “większy” sponsor poza miastem.

    #18656
    OW_Rydy
    Uczestnik

    Jako, że mam “niewielkie” doświadczenie w marketingu to się wypowiem 😀

    Współpraca z partnerami powinna być bardziej “żywa” i oparta na ciągłym kontakcie, nie może zakończyć się na podpisaniu umowy i comiesięcznych przelewach, bo za parę miesięcy właściciele tych podmiotów dojdą do wniosku, że ta współpraca nie przynosi im żadnych wymiernych zysków i najzwyczajniej zrezygnują z dalszej współpracy. Firmy te powinny być zobowiązane do promocji klubu w swoich punktach, usługach, itp. (pierwszy punkt oferty sponsorskiej oferowanej przez klub powinien zostać usunięty. Nie można tak bardzo “dzielić” partnerów. Partner i partner VIP w zupełności wystarczą). Przykładowo, za każde wykonanie usługi u partnera Odry za okazaniem odpowiednio wykonanego biletu lub karnetu powinno dawać rabat na usługę i odwrotnie, firmy powinny wręczać bilety na mecz po wykonaniu usługi. Sprawa banerów – wydaje mi się, że baner o wymiarach 3×1 m dla dużej liczby gości na stadionie będzie poprostu niewidoczny. Jeżeli rozmawiamy o takich wymiarach to powinien być zrobiony w odpowiedniej odległości stelaż reklamowy przy głównym ciągu komunikacyjnym na stadionie. Mimo, że klub potrzebuje pieniędzy wypadałoby podziękować wszystkim firmą za partnerstwo wykonaniem np. corocznego kalendarza klubowego, na którym również można byłoby trochę zarobić. Prawdziwy kibic na pewno chciałby mieć w domu klubowy kalendarz 🙂

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 2 months, 3 weeks temu przez OW_Rydy.
    #18658
    Litar
    Uczestnik

    Tak z czystej ciekawości. Czy klub już zatrudnił na 1/2 etatu tego biurowego pracownika??

Oglądasz 15 wpisów - 31 z 45 (wszystkich: 116)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.