MGol

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 587 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Inwestycje i wydarzenia – Wodzisław, powiat, region #19226
    MGol
    Participant

    Don C możesz streścić co padło na tej komisji? Oglądałem kilka minut ale jak usłyszałem, że miasto na 2022 planuje pokazać wstępną wizualizację, kiedy już kilka lat mówi się o przebudowie a na projekt pieniądze już są 3 raz przekładane na następny razem to zrezygnowałem. Z tego co słyszałem to miasto planuje zrobić stadion z bieżnią. Wstępnie rezygnują z zagospodarowania od trybuną. Co tam jeszcze zostało powiedziane?

    in reply to: Marketing w klubie #19220
    MGol
    Participant

    Don C aż chce mi się napisać a nie mówiłem 😉 naprawdę fajna frekwencja jak ma 3-ligę. Zgodzę się z tym, że kibiców mogło być więcej przy lepszej reklamie ale i tak Myślę, że była podobna frekwencja jak ma barażu. Ogólnie to około 1,5 tyś, chyba było. Myślę, że taką grą zespołu, niektórych kibiców uda się zatrzymać na dłużej. Tak jak pisałem po meczu z Legnicą, że trzeba dać chłopakom czas na zgranie a będzie dobrze. Myślę, że wczoraj to było nawet bardzo dobrze. Bardzo podobała mi się gra jeden na jeden. Zawodnicy się nie bali i w tych strefach, gdzie mogli sobie na to pozwolić to robili to. Szkoda może tych niewykorzystanych sytuacji ale szanujmy i to. Brawo dla Piszczka za to, że po meczu pokazał klasę i rozdawał autografy oraz pozował do zdjęć jeszcze z 20 minut po meczu, sprawiając szczególnie młodszym kibicom, wiele radości.

    in reply to: Grali u nas #19201
    MGol
    Participant
    in reply to: Marketing w klubie #19143
    MGol
    Participant

    Don C wiadomo, że frekwencja będzie w części zależna od dzisiejszego wyniku w Gorzowie ale uwierz, że Piszczek przyciągnie jakąś część osób. Sam rozmawiałem jakiś czas temu z kumplem o tym, że Piszczek przyjeżdża do Wodzisławia i stwierdził, że chętnie pójdzie na mecz. Odnośnie lajkow na fb, że każde osiedle kibicuje komu innemu to po pierwsze taka sytuacja dotyczy większości Śląska, więc nie jest to wytłumaczenie, po drugie jeśli mówimy o Wodzisławiu to tu jest tylko jeden klub a i tak, część osób nie utożsamia się z klubem. Wiadomo, że czym dalej tym sytuacja kibicowska jest trudniejsza, dlatego może warto założyć podobną akcję jak w innych klubach, mianowicie na dany mecz kibice z jakieś miejscowości wchodzą za 1 zł? Na początek proponuję Kietrz i okolice bo naprawdę czasami ich sporo jeździ. Brawo. Weźcie pod uwagę, fakt, że kiedyś drużyny Turzy i Gorzyc
    były dużo niżej i sporo osób jeździło na mecze z tamtych okolic. Obecnie liga prawie ta sama a godziny rozgrywania męczy też czasami się zazębiają. Do Kibic01 ostatnio widziałem, że miasto czeka na zgłoszenia wydarzeń na miejskie plakaty/bilbordy, może warto tam napisać by reklamowali mecze wraz z innymi wydarzeniami?

    in reply to: Inwestycje i wydarzenia – Wodzisław, powiat, region #19109
    MGol
    Participant

    Angelo o tym czy miasto się rozwija decyduje nie tylko rada miejska czy prezydent. Mimo wszystko to oni mają największy wpływ na to. Uważam, że są dziedziny, w których się rozwijamy ale są i dziedziny, w których jest stagnacja. Po prostu uważam, że przesunięcie projektu na przyszły rok to celowa robota tak jak i zastój w drodze głównej południowej, ponieważ to wszystkim odpowiada. Osobiście również uważam, że należy zacząć od trybuny odkrytej albo kibiców gości, tylko żeby wiedzieć co robić to najpierw trzeba wybrać jakiś zarys tej przebudowy.

    in reply to: Marketing w klubie #19107
    MGol
    Participant

    Jasne, że fajnie byłoby gdyby, co mecz frekwencja wynosiła około tysiąca albo więcej jednak mierzmy siły na zamiary. Gdybyśmy mieli średnią frekwencję około 700 osób to uważam, że nie byłoby tragedii jak na tą ligę. Ostatnio zastanawiałem się jak to jest możliwe, że polubień na Facebooku mamy tylko trochę ponad 8 tysięcy. Jest to bardzo mało jak na taki klub z taką historią. Pamiętacie, że kiedyś był taki portal jak nasza klasa i tam mieliśmy ponad dziesięć tysięcy lajkow. Wiem, że do niektórych się to może wydawać, śmieszne że wyskakuje tu z czymś takim ale już tłumaczę, o co mi chodzi. Po pierwsze każdy potencjalny sponsor patrzy na ilość osób docelową, do której trafi jego reklamą ( ilość kibiców na meczach, zainteresowanie mediów, ilość lajkow na stronie czy zainteresowanie kibiców jego produktami). Po drugie im, większa ilość polubień tym reklama spotkań czy akcji klubu jest większa. Po trzecie w sobotę gramy bardzo medialne spotkanie, które myślę, że przyciągnie sporo ludzi. Trzeba spróbować żeby przyciągnąć i zatrzymać ludzi bo przyjdą na Piszczka. Może jakaś akcja klubu polegająca na tym, że każda osoba, która polubi fanpejdż klubu, udostępni wydarzenie i kliknie wezmę udział w wydarzeniu dostanie bilet za połowę ceny? Może reklama na Facebooku? Zbliża się wrzesień a to oznacza, że dzieci i młodzież idą do szkoły. Kibiców trzeba wychowywać, więc potrzebne są akcje w szkołach. Mamy wiele lat zaniedbań, dlatego ciężko wszystko od razu nadrobić. Wiem, że najlepszą reklamą są wyniki zespołu ale w obecnej sytuacji trzeba zrobić coś ponadto.

    in reply to: Inwestycje i wydarzenia – Wodzisław, powiat, region #19085
    MGol
    Participant

    Zadanie dotyczące projektu stadionu ma zostać przesunięte na przyszły rok. Ogólnie w 2022 nawet jak powstanie projekt to i tak nikt go w 2023 nie będzie realizował bo są wybory. Kpina. Lata uciekają a Wodzisław nadal stadionu, hali i obwodnicy.

    • This reply was modified 3 years, 4 months ago by MGol.
    in reply to: Mecze Odry w rozgrywkach III ligi #19084
    MGol
    Participant

    Zacznę od tego, że jestem daleki od wpadania w panikę po pierwszych kolejkach. Wiem, że będzie ciężko. Ważne by w środę nie przegrać bo w sobotę to będzie bardzo ciężko o dobry wynik z Goczałkowicami. Tak jak pisałem Miedź II jest bardzo mocną szczególnie, kiedy jest kilku zawodników z pierwszej kadry. Niestety ale to wręcz było do przewidzenia, że będzie brakowało zgrania. Myślę, że brakuje również boiskowego cwaniactwa i trochę zimnej krwi. W 25 minucie przy wyniku 0:0 bodajze Wenglorz wpada w pole karne i jest ewidentnie szarpany za koszulkę ( nie przewraca się) a sędzia nie dyktuje karnego, chociaż powinien. Zastanawia też fakt, że w dwóch meczach dyktuje się 3 karne przeciwko nam, z czego jeden był ewidentny a dwa nie musiały zostać odgwizdane. Brakuje też przytrzymania piłki z przodu i spokoju w wykończeniu. Ogólnie uważam, że będzie dobrze, chociaż po czterech kolejkach może być mizeria w tabeli. Glowa do góry. Będzie dobrze.

    in reply to: Marketing w klubie #19068
    MGol
    Participant

    Brawo za to co robicie. Dużo jest jeszcze do zrobienia ale zasługujecie na pochwałę. Przez lata mimo, że kibice czasami podpowiadali, co by można było zrobić, nikt tego nie robił. Myślę, że jest potencjał trzeba „tylko” i „aż” zakopać pewne lokalne wojenki a będzie dobrze.

    in reply to: Mecze Odry w rozgrywkach III ligi #19067
    MGol
    Participant

    Myślę, że czeka nas cięzki mecz. Widać w tym sezonie, że póki co, dwa zespoły z Legnicy prezentują się naprawdę dobrze. W pierwszej kolejce zremisowali z mocną Polonią Bytom. Pozyskali kilku ciekawych piłkarzy ( pisze o drugiej drużynie ) między innymi 17- latka-mistrza Polski do lat 17 i kilku innych. Niemniej nasza kadra również się wzmocniła. Cieszy fakt, że dysponujemy dwoma młodymi ale naprawdę utalentowanymi napastnikami. Skrzydła też zostały wzmocnione. Ciekaw jestem w jakim ustawieniu i w jakim składzie wyjdziemy na ten mecz? Pewnie Krzyżok za Wiśniewskiego i byc może ktoś z nowych nabytków? Pytanie zasadnicze na ile jesteśmy zgranym zespołem bo na to zawsze potrzeba czasu.

    in reply to: Marketing w klubie #18620
    MGol
    Participant

    Greg jeśli wejdziesz w zakładkę „klub” następnie „partnerzy” to wyświetli ci się lista partnerów ( chociaż nie zaktualizowana z tymi dwoma firmami). Masz rację, lista partnerów powinna pojawiać się zaraz, pod reklamą miasta. Cieszy fakt, że niektóre rzeczy o których pisaliśmy tutaj na forum są wcielane w życie. Brawo! Pojawiła się zakładka oferty sponsorskiej, gdzie opisane są warianty umów oraz profity dla partnerów. Jest to gotowy produkt, który można łatwo „sprzedać”. Brakuje mi tam jeszcze czegoś takiego jak „sponsor meczu”, myślę że w kilku meczach kogoś by to mogło zainteresować, zwłaszcza że mamy kilku medialnych przeciwników a w czwartej kolejce przyjeżdżają do nas Goczałkowice z Piszczkiem.

    in reply to: Marketing w klubie #18470
    MGol
    Participant

    Klub stu jest głównie adresowany do firm, jednakże jeśli byliby kibice chętni to tym lepiej do programu i Odry. W Wodzisławiu i okolicy wiele firm obraziło się na Odrę…. od tego by trzeba było zacząć, że z niektórymi trzeba normalnie porozmawiać i wytłumaczyć im, że obecnie klubem rządzi ktoś inny niż za starych czasów. Angelo nie zgodzę się z Tobą, że w Wodzisławiu trzecia liga to maks. Gdybyś napisał pierwsza liga to może musiałbym Ci przyznać rację ale trzecia? Ok z jednej strony trzeba mierzyć siły na zamiary ale z drugiej strony uważasz, że Ostróda, Stężyca, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Chojnice czy inne metropolie, które nie zawsze mają sponsorów pokroju Bruk-Betu stać na to? Nie zgodzę się również, że Wodzisław jest największą dziurą w regionie.

    in reply to: Sparingi przedsezonowe #18468
    MGol
    Participant

    To czy zgodzi się wejść w sponsoring klubu czy nie to już jego osobista decyzja. Nie mniej warto próbować. Pan Kłosek jest znany z wspierania inicjatyw dla dobra ogółu, dlatego jeśli by w sponsoring nie wszedł to może by pomógł boisko treningowe wyremontować? Inną aspektem jest fakt, że duże firmy posiadają dział socjalny a w niektórych firmach dotowane są karnety klubów sportowych, więc na początku trzeba zacząć od tego by karnety Odry były dostępne w tej firmie.

    in reply to: Marketing w klubie #18445
    MGol
    Participant

    Cieszę się, że rozwinęła się obszerna dyskusja, ponieważ z każdej takiej dyskusji można wiele wynieść. Tak jak wspomniałem w pierwszym poście, w którym, chwaliłem kilka rzeczy tak i przychodzi moment kiedy trzeba parę rzeczy wytknąć klubowi. Ktoś wsponniał, że MKS Kluczbork pozyskał najlepszego snajpera 3 ligi. Zawitajcie na stronę Kluczborka i sprawdźcie ilu mają sponsorów oraz partnerów! Mały Kluczbork a bije nas na łeb pod tym względem. Jest również cały regulamin klubu 100, dlatego nie zgodzę się, że pewne sprawy trzeba załatwiać potajemnie. Wiadomo negocjacje z głównymi sponsorami trzeba prowadzić po cichu ale pewnych umów nie powinno się negocjować. Po prostu partner klubu wie, że daje / deklaruje kwotę i w zamian za to dostaje pewne profity ( karnet plus reklamę w najtańszej opcji), karnet i koszulkę i reklamę w droższej opcji czy karnet reklamę na stronie, stadionie i katering na stadionie. To są standardy. To wszystko jest transakcją wiązana, każdy powinien coś mieć z tego. Nie zgodzę się również z tym, że miasta nie mają dotować klubów. W wielu miastach, głównymi sponsorami są samorządy. Uważam, że samorządy powinny sponsorować klub z tą różnicą, że nie powinien to być główny sponsor a jeden z wielu. Uważam też, że miasto Wodzisław zasługuje na to by umieścić herb z odnośnikiem na stronie. ?Uważam też, że przyszedł teraz taki czas kiedy trzeba scalać środowisko. Mamy dość palenia mostów. Chcemy odbudowy klubu na nowoczesnych standardach ale do tego jest potrzebe grono fanów. Kolejnym krokiem po klubie stu, powinna być aplikacja klubu. To jest nowoczesny marketing. Aplikację oraz jeszcze kilka spraw poruszę w późniejszym terminie.

    in reply to: Sparingi przedsezonowe #18162
    MGol
    Participant

    Oprócz meczu w środę z Zagłębiem II w sobotę gramy o 11 z Ruchem Radzionków.

    • This reply was modified 3 years, 5 months ago by MGol.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 587 total)