Greg

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 436 z 450 (wszystkich: 471)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Transfery #19063
    Greg
    Uczestnik

    Takiej jakości transferów pewnie wszyscy oczekiwali. To są rzeczywiste wzmocnienia. Piłkarze, których nie trzeba testować i którzy pewnie mogą grać przynajmniej na poziomie Marcina Wodeckiego. A takich piłkarzy można, według mnie, nazywać wzmocnieniami na szczeblu trzeciej ligi.

    Ktoś wie ile nowy napastnik Odry strzelił bramek w zeszłym sezonie czwartej ligi?

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18966
    Greg
    Uczestnik

    Napiszę jeszcze raz, bo chyba Nielot nie rozumie, co piszę.

    Uważam, że każdy sponsor mający powiązania polityczne jest ryzykowny szczególnie na dłuższą metę.

    Nie uważam, że do dyrektora Wróbla stoi kolejka chętnych sponsorów. Jest odwrotnie. To dyrektor Wróbel musi walczyć o tych sponsorów.

    Browar jest bardzo dobrym sponsorem pod tym kątem, że zgadza się grupa docelowa i to nie jest tylko kwestia wizeunkowa, ale także kwestia zarabiania pieniędzy na kibicach. To jest optymalne z punktu widzenia sponsora.

    Dla Mentzena takie kluby jak Odra są bardzo dobre. Kibice klubu będą kupować piwo. Dzięki temu robi też wokół siebie szum na większą skalę niż tylko sponsorowany klub a wkład w sponsoring jest dużo mniejszy niż przy klubach z Ekstraklasy i pierwszej ligi. Tutaj jest więc szansa, że taki sponsor zostanie na dłużej i będzie można na niego liczyć.

    Na dzisiaj jest to bardzo dobre rozwiązanie. Czy na dłuższą metę też tak będzie, to czas pokaże.

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18958
    Greg
    Uczestnik

    Dla mnie tak samo dziwny byłby sponsor, który nazywałby się Browar Kaczyński, Browar Tusk czy Browar Biedroń.
    W każdym takim przypadku bym o tym wspomniał, bo chodzi o ogólne podejście z punktu widzenia wizerunku a nie tego kogo popieram w polityce. Oczywiście, że on chce promować swoje piwo a nie Konfederację, ale cały czas jest politykiem kojarzonym z jedną partią.

    Oczywiście wiem, że w aktualnej sytuacji Odry dyrektor Wróbel może nie mieć za bardzo wyboru, więc w tym kontekście to rozumíem.

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18954
    Greg
    Uczestnik

    Angelo, możesz rozjaśnić o co chodziło Ci z komentarzem dot. sponsora i polityki. Napisałem tam, że sponsor, który jest kojarzony z polityką może zniechęcać inną część potencjalnych sponsorów. W jednym miejscu się zyska a w innym można stracić.
    Nie ma dla mnie znaczenia czy jest to ktoś powiązany z Konfederacją (jak w przypadku piwa Mentzen), PiS-em, Polską 2050, PO, Lewicą czy kimkolwiek inny.

    Jeżeli byłoby to możliwe ja bym się trzymał z dala od jakichkolwiek powiązań politycznych z daną partią, ale tak jak napisałem, być może oferta jest na tyle atrakcyjna, że mimo powiązania Odry (choćby w pośredni sposób) z jakimś środowiskiem politycznym warto było w to iść. Nie wiem, bo nie znam szczegółów porozumienia.

    W odpowiedzi na: Transfery #18948
    Greg
    Uczestnik

    Nie wiem czy taki politycznie powiązany sponsor, to krok w dobrym kierunku. Takie same wątpliwości miałbym jakby sponsorem zostało piwo Buh za którym stoją Palikot i Wojewódzki.

    Jak w tle jest polityka, to takie ruchy mogą zrażać jakąś część kolejnych potencjalnych partnerów.

    Ale być może na ten moment wszystko sprowadza się do tego, że jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.

    W odpowiedzi na: Kibice #18866
    Greg
    Uczestnik

    Uważam też, że ceny biletów są w porządku.

    W odpowiedzi na: Transfery #18787
    Greg
    Uczestnik

    Teraz widzę, że Patryk Dudziński miał rację pisząc o Nielocie popełniającym błędy ortograficzne.

    Tekst o Czechosłowacji przebił jednak wszystko. Dla przypomnienia napiszę tylko, że od prawie trzydziestu lat Czechosłowacja nie istnieje jakby kolega Nielot nie miał jeszcze okazji o tym usłyszeć przez tak długi okres czasu.

    W odpowiedzi na: Stadion Aleja-wczoraj, dziś i jutro #18767
    Greg
    Uczestnik

    Na meczu z Goczałkowicami spodziewam się dużo większej frekwencji. Oczywiście wszystko zależy od kwestii promocyjnych oraz tego czy miasto oraz prezydent zaangażują się w promocję.

    Od dłuższego czasu nie grał na stadionie w Wodzisławiu piłkarz posiadający markę Łukasza Piszczka. Myślę, że wiele osób będzie chciało przyjść właśnie ze względu Piszczka tylko, że wszystko sprowadza się do jednego: ile osób dowie się, że na stadionie w Wodzisławiu będzie on grał.

    Jeżeli będzie duży szum wokół tego meczu, to uważam, że potencjalnie frekwencja może przekroczyć nawet 2,5 tysiąca osób.

    W odpowiedzi na: Transfery #18710
    Greg
    Uczestnik

    Nielot, mógłbyś coś więcej napisać o Bartoszu Musioliku? Grał on coś w pierwszej drużynie Ruchu?

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18667
    Greg
    Uczestnik

    OW_Rydy, mniej więcej o tym samym pisałem wcześniej. Marketing sportowy nie może być związany tylko z ekspozycją logotypów.

    W odpowiedzi na: Transfery #18665
    Greg
    Uczestnik

    Te dwa transfery wyglądają na bardzo solidne. Jeżeli Mateusz Mielczarek strzelił 19 bramek w czwartej lidze jako pomocnik, to może być piłkarz zbliżony poziomem do Marcina Wodeckiego. Takich dwóch gości w pomocy może robić różnicę.

    Wojciech Wenglorz był podstawowym obrońcą w Kluczborku. Wprawdzie Kluczbork to zespół, który nie zrobił furory w trzeciej lidze w zeszłym sezonie, ale jeżeli nowy piłkarz Odry grał tam regularnie, to zapewne prezentuje odpowiedni poziom na trzecią ligę.

    Przy obecnej sytuacji finansowej Odry te dwa transfery oceniam na plus.

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18622
    Greg
    Uczestnik

    Dzięki za informację. Nie zauważyłem tego wcześniej, ale to źle, że nie zauważyłem. Zakładka „Partnerzy” powinna być od razu widoczna np. zamiast zakładki „Terminarz” lub „Tabela”. Obecnie trzeba szukać. Więksi sponsorzy powinni być też od razu widoczni na stronie tylko nie wiem czy teraz jest jakiś „większy” sponsor poza miastem.

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18614
    Greg
    Uczestnik

    Pojawiło się dwóch sponsorów/partnerów. Dobrze jakby byli oni gdzieś widoczni i kibice mogli ich widzieć, bo jeżeli wszystko będzie się kończyło na jednym poście tak jak do tej pory, to z punktu widzenia sponsorów nie ma to wartości.

    Poza tym, jeżeli na stronie byliby pokazani sponsorzy, to od razu pojawia się dowód społeczny, który dyrektor Wróbel może wykorzystać w kolejnych rozmowach. A argument jest prosty: zobaczcie, że trochę firm już się zdecydowało na współpracę z nami.

    W odpowiedzi na: Marketing w klubie #18557
    Greg
    Uczestnik

    Akurat tutaj klub poinformował, że licencja na grę w trzeciej lidze jest przyznana. Teraz można wysłać maila do dyrektora Wróbla z pytaniami i dzisiaj to zrobiłem.

    Uważam tylko, że ta komunikacja klubu powinna być częstsza. Jeżeli klub miałby wizerunek szczerego i przejrzystego podmiotu, to dzięki temu będzie też dużo lepiej postrzegany przez wszystkich w tym przez potencjalnych sponsorów. Na ten moment głównym źródłem informacji o klubie jest Angelo Nielot, co nie wygląda dobrze.

    W odpowiedzi na: Sparingi przedsezonowe #18552
    Greg
    Uczestnik

    Czy dobrze pamiętam, że miały być sparingi tylko z mocniejszymi rywalami? Poza Skrą Częstochowa, wszystkie pozostałe zespoły, to byli niżej notowani rywale.

Oglądasz 15 wpisów - 436 z 450 (wszystkich: 471)