Sytuacja w klubie – sprawy organizacyjne

  • Ten temat ma 997 odpowiedzi, 51 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 week temu przez luck69.
Oglądasz 8 wpisów - 991 z 998 (wszystkich: 998)
  • Autor
    Wpisy
  • #37651
    Angelo
    Uczestnik

    Czyli jakieś 350 tyś na sezon bo te 1,3 mln to pewnie kwota brutto jest.

    #37652
    Greg
    Uczestnik

    Jak umowa zostanie potwierdzona, to władze klubu dostaną to, co chciały czyli pewne finansowanie z miasta przez dłuższy czas. I teraz na bazie tego mogą zacząć budować podwaliny solidnego klubu gdzie nie będzie ciągłych pożarów.

    #37653
    MGol
    Uczestnik

    Warunki płatności
    1. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi w latach 2024-2027 zgodnie z następującymi
    kryteriami:
    a) W 2024 roku – kwota 10 000 zł
    b) W 2025 roku nie więcej niż 26 % całkowitej kwoty wartości umowy
    c) W 2026 roku nie więcej niż 33,5 % całkowitej kwoty wartości umowy
    d) W 2027 roku nie więcej niż 40,5 % całkowitej kwoty wartości umowy
    2. Rozliczenie częściowe pomiędzy stronami nie przekroczy wartości 90% należnego
    wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.1. Pozostałe 10% wynagrodzenia
    zostanie Wykonawcy wypłacone na podstawie podpisanego przez strony protokołu

    Kwota to 1.349 mln zł brutto, więc to wychodzi około : 10 tyś. zł w pierwszym roku( czyli tym), 400 tyś zł w przyszłym, 450 tyś zł w 2026 r. i 500 tyś. zł w następnym.

    #37654
    grot
    Uczestnik

    Greg taka moja mała przeróbka: błogosławieni ci, którzy od lat nie widzieli ale ciągle wierzą.

    #37655
    Greg
    Uczestnik

    Odpowiem w ten sposób. Jeżeli teraz to zmarnują, to dla tego klubu rzeczywiście nie ma żadnej nadziei.

    #37657
    luck69
    Uczestnik

    Witam. A ja to widzę tak…10 tys do końca roku to…nie oszukujemy się…nic, nawet na waciki nie wystarczy. Kolejnej transzy też nie wypłaci Miasto „z góry” jak przypuszczam, potem będzie przepychanka formalna i 1000 powodów aby nie wypłacić. I tak o to cudownym sposobem kasa miejska nie straci nic a temat zostanie odwleczony o kolejny okres. Cieszyć będziemy się mogli jak środki rzeczywiście wpłyną na konto zostaną odpowiednio zainwestowane. Bez inwestora strategicznego który zakopie wszystkie topory wojenne w okolicy nic się nie zmieni…. Chociaż jakieś światełko w tunelu się pojawiło… Ale jak to mówią mój Sp Dziadek – to jest taki „janiczek”…pozdro

    #37659
    MGol
    Uczestnik

    grot myślę, że masz trochę racji bo historia każe czekać, aż umowa zostanie podpisana a pieniądze trafią na konto. Za chwilę minie 10 dni na odwołanie się, więc umowa powinna zostać podpisana.

    luck69 jeśli umowa zostanie podpisana to miasto będzie miało ciężko się z niej wymiksować. Jest kilka punktów, które trzeba spełnić. Nie mniej nie są to rzeczy z kosmosu.

    Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć a nie mają czasu grzebać w specyfikacji:
    2.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie działań promocyjnych,
    w szczególności poprzez:
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego w widocznym dla widowni miejscu, w trakcie wszystkich zawodów w roli gospodarza, w co najmniej 3 lokalizacjach wokół widowni o wymiarach nie mniejszych niż 0.8 x 2,5 [m]. Ekspozycja nie może stwarzać barier, które uniemożliwiałyby lub utrudniały osobom ze szczególnymi potrzebami udział w wydarzeniu na zasadzie równości z innymi osobami, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności
    osobom ze szczególnymi potrzebami.
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego, o wymiarach nie
    mniejszych niż 6,0 x 1,8 [m], podczas wszystkich zawodów w roli gospodarza.
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego z przodu stroju sportowego zawodników oraz sztabu szkoleniowego o wymiarach zapewniających widoczność
    podczas zawodów sportowych, zdjęć, wywiadów, konferencji prasowych
    i wymiarach nie mniejszych niż 8 cm wysokości oraz 4 cm szerokości.
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego na telebimie, podczas minimum 30 wydarzeń, w czasie emisji co najmniej 5 sekund.
    • Ekspozycję logo miasta Wodzisław Śląski na autokarze klubowym – w co najmniej dwóch miejscach o wymiarach 1,2 x 1 [m], 0.5 x 0.5 [m], po akceptacji wizualizacji
    przez zamawiającego.
    • Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy linku i przekierowania do portalu internetowego Zamawiającego- https://wodzislaw-slaski.pl/, z informacją o realizacji usługi promocji oraz ekspozycji użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego.
    • Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Zamawiającego, w postaci ekspozycji użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego w 180 postach na Facebooku.
    Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Zamawiającego,
    w postaci ekspozycji użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego w 80 postach na
    Instagramie Wykonawcy.
    • Umieszczenia użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego podczas prowadzonych
    relacji streamignowych (intro) – 30 filmów.
    • Odczytywanie przez spikera każdorazowo w trakcie meczu w roli gospodarza,
    informacji o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
    • Ekspozycja użytkowej wersji herbu Zamawiającego, jego hasła reklamowego lub
    innych wskazanych przez Zamawiającego informacji na materiałach reklamowych
    i informacyjnych, takich jak:
    o Kalendarze- 50 szt. , o specyfikacji: format 680 x 480mm, papier kredowy mat
    170 g.
    o Plakaty- 300 szt., o specyfikacji: format 480 x 680mm, offset 80 g.
    o Bilety wstępu- 2000 szt., o specyfikacji: format 210 x 60 mm, offset 80 g.
    o Karnety- 100 szt., o specyfikacji: format 180×50 mm (po złożeniu
    90×50 mm).
    • Zamieszczenie cyklu 5 artykułów promujących Zamawiającego, na stronie
    internetowej Wykonawcy o treści ustalonej z Zamawiającym.Artykuły muszą być napisane prostym nieskomplikowanym językiem, zdjęcia muszą posiadać teksty alternatywne, filmy muszą posiadać napisy, zgodnie z ustawą z dnia 4
    kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
    • Organizacja trzech wydarzeń sportowo-rekreacyjnych na obiektach należących
    do Zamawiającego lub jego jednostek.
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku Zamawiającego, poprzez informowanie
    w społecznych środkach przekazu i mediach społecznościowych o realizacji usługi promocji przez Wykonawcę.
    • Wszystkie zawody, w których Wykonawca będzie występował w roli organizatora
    tych wydarzeń muszą odbywać się na obiekcie należącym do Zamawiającego.
    • Wykonawca podczas trwania umowy zorganizuje co najmniej 6 spotkań z piłkarzami oraz sztabem szkoleniowym wykonawcy w placówkach szkolno-przedszkolnych na terenie miasta Wodzisław Śląski lub innych
    miejscach na terenie miasta w porozumieniu z Zamawiającym.
    • Zapewnienie minimum czterdziestu relacji streaming-owych o zasięgu ogólnopolskim, z meczów rozgrywanych przez Wykonawcę. Relacja musi posiadać napisy (nie dotyczy
    relacji na żywo), zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

    #37661
    luck69
    Uczestnik

    Sporo tego i salą to sensowne warunki…ale to trzeba rzetelnie przypilnować. Może pierwszy raz będzie transparentnie i rzetelnie? Challenge dla Klubu jest nie powiem. Nie da się wymiksować? Ojojoj…optymistą jesteś. Dużo jest możliwości do różnych interpretacji. Intermedia to temat w wielu sytuacjach niemierzalny. Nie chcę siać defetyzmu. Raczej powstrzymam się do pierwszych wymiernych efektow. Tymczasem wyniki na boisku mogą marketingowo być najlepszym towarem i na tym powinni się skupić.

Oglądasz 8 wpisów - 991 z 998 (wszystkich: 998)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.