Sytuacja w klubie – sprawy organizacyjne

  • Ten temat ma 1,009 odpowiedzi, 52 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 week temu przez grot.
Oglądasz 15 wpisów - 991 z 1,005 (wszystkich: 1,010)
  • Autor
    Wpisy
  • #37651
    Angelo
    Uczestnik

    Czyli jakieś 350 tyś na sezon bo te 1,3 mln to pewnie kwota brutto jest.

    #37652
    Greg
    Uczestnik

    Jak umowa zostanie potwierdzona, to władze klubu dostaną to, co chciały czyli pewne finansowanie z miasta przez dłuższy czas. I teraz na bazie tego mogą zacząć budować podwaliny solidnego klubu gdzie nie będzie ciągłych pożarów.

    #37653
    MGol
    Uczestnik

    Warunki płatności
    1. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi w latach 2024-2027 zgodnie z następującymi
    kryteriami:
    a) W 2024 roku – kwota 10 000 zł
    b) W 2025 roku nie więcej niż 26 % całkowitej kwoty wartości umowy
    c) W 2026 roku nie więcej niż 33,5 % całkowitej kwoty wartości umowy
    d) W 2027 roku nie więcej niż 40,5 % całkowitej kwoty wartości umowy
    2. Rozliczenie częściowe pomiędzy stronami nie przekroczy wartości 90% należnego
    wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.1. Pozostałe 10% wynagrodzenia
    zostanie Wykonawcy wypłacone na podstawie podpisanego przez strony protokołu

    Kwota to 1.349 mln zł brutto, więc to wychodzi około : 10 tyś. zł w pierwszym roku( czyli tym), 400 tyś zł w przyszłym, 450 tyś zł w 2026 r. i 500 tyś. zł w następnym.

    #37654
    grot
    Uczestnik

    Greg taka moja mała przeróbka: błogosławieni ci, którzy od lat nie widzieli ale ciągle wierzą.

    #37655
    Greg
    Uczestnik

    Odpowiem w ten sposób. Jeżeli teraz to zmarnują, to dla tego klubu rzeczywiście nie ma żadnej nadziei.

    #37657
    luck69
    Uczestnik

    Witam. A ja to widzę tak…10 tys do końca roku to…nie oszukujemy się…nic, nawet na waciki nie wystarczy. Kolejnej transzy też nie wypłaci Miasto „z góry” jak przypuszczam, potem będzie przepychanka formalna i 1000 powodów aby nie wypłacić. I tak o to cudownym sposobem kasa miejska nie straci nic a temat zostanie odwleczony o kolejny okres. Cieszyć będziemy się mogli jak środki rzeczywiście wpłyną na konto zostaną odpowiednio zainwestowane. Bez inwestora strategicznego który zakopie wszystkie topory wojenne w okolicy nic się nie zmieni…. Chociaż jakieś światełko w tunelu się pojawiło… Ale jak to mówią mój Sp Dziadek – to jest taki „janiczek”…pozdro

    #37659
    MGol
    Uczestnik

    grot myślę, że masz trochę racji bo historia każe czekać, aż umowa zostanie podpisana a pieniądze trafią na konto. Za chwilę minie 10 dni na odwołanie się, więc umowa powinna zostać podpisana.

    luck69 jeśli umowa zostanie podpisana to miasto będzie miało ciężko się z niej wymiksować. Jest kilka punktów, które trzeba spełnić. Nie mniej nie są to rzeczy z kosmosu.

    Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć a nie mają czasu grzebać w specyfikacji:
    2.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie działań promocyjnych,
    w szczególności poprzez:
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego w widocznym dla widowni miejscu, w trakcie wszystkich zawodów w roli gospodarza, w co najmniej 3 lokalizacjach wokół widowni o wymiarach nie mniejszych niż 0.8 x 2,5 [m]. Ekspozycja nie może stwarzać barier, które uniemożliwiałyby lub utrudniały osobom ze szczególnymi potrzebami udział w wydarzeniu na zasadzie równości z innymi osobami, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności
    osobom ze szczególnymi potrzebami.
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego, o wymiarach nie
    mniejszych niż 6,0 x 1,8 [m], podczas wszystkich zawodów w roli gospodarza.
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego z przodu stroju sportowego zawodników oraz sztabu szkoleniowego o wymiarach zapewniających widoczność
    podczas zawodów sportowych, zdjęć, wywiadów, konferencji prasowych
    i wymiarach nie mniejszych niż 8 cm wysokości oraz 4 cm szerokości.
    • Ekspozycję użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego na telebimie, podczas minimum 30 wydarzeń, w czasie emisji co najmniej 5 sekund.
    • Ekspozycję logo miasta Wodzisław Śląski na autokarze klubowym – w co najmniej dwóch miejscach o wymiarach 1,2 x 1 [m], 0.5 x 0.5 [m], po akceptacji wizualizacji
    przez zamawiającego.
    • Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy linku i przekierowania do portalu internetowego Zamawiającego- https://wodzislaw-slaski.pl/, z informacją o realizacji usługi promocji oraz ekspozycji użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego.
    • Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Zamawiającego, w postaci ekspozycji użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego w 180 postach na Facebooku.
    Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Zamawiającego,
    w postaci ekspozycji użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego w 80 postach na
    Instagramie Wykonawcy.
    • Umieszczenia użytkowej wersji herbu Wodzisławia Śląskiego podczas prowadzonych
    relacji streamignowych (intro) – 30 filmów.
    • Odczytywanie przez spikera każdorazowo w trakcie meczu w roli gospodarza,
    informacji o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
    • Ekspozycja użytkowej wersji herbu Zamawiającego, jego hasła reklamowego lub
    innych wskazanych przez Zamawiającego informacji na materiałach reklamowych
    i informacyjnych, takich jak:
    o Kalendarze- 50 szt. , o specyfikacji: format 680 x 480mm, papier kredowy mat
    170 g.
    o Plakaty- 300 szt., o specyfikacji: format 480 x 680mm, offset 80 g.
    o Bilety wstępu- 2000 szt., o specyfikacji: format 210 x 60 mm, offset 80 g.
    o Karnety- 100 szt., o specyfikacji: format 180×50 mm (po złożeniu
    90×50 mm).
    • Zamieszczenie cyklu 5 artykułów promujących Zamawiającego, na stronie
    internetowej Wykonawcy o treści ustalonej z Zamawiającym.Artykuły muszą być napisane prostym nieskomplikowanym językiem, zdjęcia muszą posiadać teksty alternatywne, filmy muszą posiadać napisy, zgodnie z ustawą z dnia 4
    kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
    • Organizacja trzech wydarzeń sportowo-rekreacyjnych na obiektach należących
    do Zamawiającego lub jego jednostek.
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku Zamawiającego, poprzez informowanie
    w społecznych środkach przekazu i mediach społecznościowych o realizacji usługi promocji przez Wykonawcę.
    • Wszystkie zawody, w których Wykonawca będzie występował w roli organizatora
    tych wydarzeń muszą odbywać się na obiekcie należącym do Zamawiającego.
    • Wykonawca podczas trwania umowy zorganizuje co najmniej 6 spotkań z piłkarzami oraz sztabem szkoleniowym wykonawcy w placówkach szkolno-przedszkolnych na terenie miasta Wodzisław Śląski lub innych
    miejscach na terenie miasta w porozumieniu z Zamawiającym.
    • Zapewnienie minimum czterdziestu relacji streaming-owych o zasięgu ogólnopolskim, z meczów rozgrywanych przez Wykonawcę. Relacja musi posiadać napisy (nie dotyczy
    relacji na żywo), zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

    #37661
    luck69
    Uczestnik

    Sporo tego i salą to sensowne warunki…ale to trzeba rzetelnie przypilnować. Może pierwszy raz będzie transparentnie i rzetelnie? Challenge dla Klubu jest nie powiem. Nie da się wymiksować? Ojojoj…optymistą jesteś. Dużo jest możliwości do różnych interpretacji. Intermedia to temat w wielu sytuacjach niemierzalny. Nie chcę siać defetyzmu. Raczej powstrzymam się do pierwszych wymiernych efektow. Tymczasem wyniki na boisku mogą marketingowo być najlepszym towarem i na tym powinni się skupić.

    #37924
    Kibic01
    Uczestnik

    https://www.facebook.com/share/p/1Acd4EgJoq/

    Dla mnie to jest hit, ciekawe jakimi osiągnięciami w naszym klubie może się pochwalić nasz 'prezes’, póki co z naszego bloga fotograficznego (inaczej zwanego też stroną klubowa) niewiele można się dowiedzieć co się w klubie dzieje, a może też po prostu nie ma czym się pochwalić…

    #37925
    Angelo
    Uczestnik

    Kibic01 Przecież to samo z siebie jest chore, aby jedna i ta sama osoba, była prezesem w dwóch klubach jednocześnie, grających razem ze sobą w tej samej klasie rozgrywkowej, a który jest z tych klubów traktowany priorytetowo to pokazałeś powyżej. Ciekawe za tydzień z zwycięstwa której drużyny będzie się bardziej cieszył prezes ?, a może wszystko będzie już ustalone przed meczem, kto ma wygrać.

    #37926
    luck69
    Uczestnik

    Hej, oj tam…ani jeden ani drugi Klub na tą chwilę nie jest „zagrożony” walką o wyższe cele. Cieszmy się że jest ktoś kto ratuje Odrę przed odejściem w „niebyt”. Medialnie nasz Prezes nie istnieje dla nas więc trudno powiedzieć jakie ma plany, cele czy pomysły na przyszłość Klubu. Stawiam na podział punktów po 3 dla każdego 😉. Żal że nie ma więcej chętnych na dołączenie do grona sponsorów Odry. Marketing bezpośredni chyba w ogóle nie działa a liczenie na to że ktoś przyjdzie sam to utopia. Zresztą piłka słabo się ostatnio „sprzedaje”. Tymczasem na koszulkach Unii Turza zauważyłem Sachs Trans, Wenningera i Banku Spółdzielczego z Gorzyc ale Pan Rek ma „swój „jakiś” pomysł na rozwój Klubu, tam jest młodzież ma być podobno budowane nowe boisko …Ok to jest jego pomysł i model na kilku dużych sponsorów. Ale pamiętam też mój wyjazd do Kluczborka lata temu …i chyba że 30 firm (w tym jakieś piekarnie, zakłady masarskie, sklepy…) spikerka wymieniała tam w przerwie. Inny model i też widać to działa i to skutecznie do dzisiaj. Co lepsze by było dla Odry – nie wiem ale chciałbym na naszym fanpage takie wiadomości czytać, bo by świadczyło o tym, że coś się dzieje w kierunku przyszłości …a tak zbliżamy się do „zimowego snu” 😉

    #37927
    MGol
    Uczestnik

    Trochę się z tym nie zgodzę, że żadnej drużynie nie grozi walka o wyższe cele. Sparta traci 5 pkt do Rozwoju a zostało jeszcze 19 kolejek. Drugie miejsce w tym sezonie daje baraże a te miejsce jest w ich zasięgu.

    Oczywiście szanuje Pana Piotrowskiego za to co zrobił dla Odry, bo bez niego nawet tej czwartej ligi by nie było, nie mniej znajdujemy się teraz w takiej sytuacji, że nasz prezes podpisuje umowę sponsorską dla innego klubu, zamiast dla naszego. Wiem, że prezes też jest tam działaczem, ale można to było zrobić w trochę bardziej dyplomatyczny sposób i umowę mógł podpisać ktoś inny. Od jakiegoś czasu słychać, że Pan Piotrowski chciałby ograniczyć finansowanie Odry. Oby to nie była prawda. Pytanie jak jesteśmy przygotowani na to? Kiedy prezes podpisze jakaś umowę dla Odry? Nawet nie tak dawno podpisywano jakieś małe umowy sponsorskie, teraz to nie wiem kiedy ostatnia była podpisana.
    Ostatnimi czasy albo nie mamy sponsora albo dotacji albo jednego i drugiego. Mam nadzieję, że wreszcie w tym tygodniu podpiszemy umowę z miastem i będzie 3 lata spokoju w tej kwestii.

    Luck69 Kluczbork jest doskonałym przykładem, o którym już pisałem kiedyś na poprzednim forum. Małe miasteczko ale jest zintegrowane. Nie mają dużych sponsorów, ale tam byle piekarnia daje „coś” na klub. Takie wspomniane firmy jak Sachs, Bank Spółdzielczy to nie są mali przedsiębiorcy ale jednak wolą Turzę sponsorować niż nas. Dlaczego? Kiedyś w Wodzisławiu i okolicy nie było tylu bogatych firm, obecnie takich firm przybywa ale nikt nie wspiera klubu.

    #37928
    grot
    Uczestnik

    Od lat nikt poważny z regionu nie wspiera Odry. Dlaczego ? Odpowiedź chyba nie jest trudna. Ja już od dawna nie mam złudzeń. Kilka lat temu jeszcze liczyłem na przełom i miałem nadzieję na zmianę, teraz nie mam już żadnych nadziei.

    #37929
    Angelo
    Uczestnik

    Odpowiedz na to dlaczego nikt poważny z regionu nie wspiera Odrę jest bardzo prosta, bo ten klub w obecnej formule czyli jako wielokrotnie skompromitowana spółka z.o.o , na czele której od lata stoi ten sam grabarz Odry jeszcze z czasów ekstraklasy, obecnie nie ma prawa już bytu. Jak długo nic się w tej kwestii nie zmieni, tak długo nikt z regionu o zdrowych zmysłach nie wyłoży na Odrę ani złotówki tylko będzie wolał wspierać np. Turzę. Sytuacja z obecnym prezesem to jakaś kpina, przecież on nigdy nie znajdzie dla nas sponsora czy udziałowca, bo dla niego priorytetem jest Sparta Katowice, a tu został do nas tylko oddelegowany, aby ktoś pełnił przynajmniej tą funkcję na papierku, bo z okolicy nie było ani jednej chętnej osoby, która by chciała swoim nazwiskiem firmować ten klub.

    Też słyszałem że podobno od nowego roku Piotrowski ma sponsorować już tylko Spartę. Zagwarantowane przez miasto pieniądze na pewno starczą na pykanie sobie w 4 lidze w okolicach 10 miejsca, a żeby myśleć o awansie, władze klubu musiały by ze swojej strony dołożyć do tego min 500 tyś. a pod obecnym szyldem klubu jest to raczej nie realne.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 week, 2 days temu przez Angelo.
    #37931
    MGol
    Uczestnik

    grot w sumie to już pisaliśmy parę razy, gdzie jest przyczyna tego, że nikt tu nie chce się zaangażować, nawet w małym stopniu….

    Angelo pamiętaj, że jeśli klub podpisze umowę z miastem to w pierwszym roku klub dostanie 10 tyś ( chodzi o ten rok), w przyszłym 340 tyś, w 2026 – 450 tyś. zł. a w kolejnym 2027 roku 550 tyś.
    Nawet do takiego ” pykania” w czwartej lidze w przyszłym roku to za mało. Są jeszcze inni udziałowcy i wtedy to „utrzymanie” klubu leżałoby po ich stronie. Najważniejszym jednak byłoby pytanie ile wynoszą nasze długi, po tym jak w tym roku nie było wsparcia miasta?

Oglądasz 15 wpisów - 991 z 1,005 (wszystkich: 1,010)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.