Marketing w klubie

Oglądasz 15 wpisów - 46 z 60 (wszystkich: 171)
  • Autor
    Wpisy
  • #18667
    Greg
    Uczestnik

    OW_Rydy, mniej więcej o tym samym pisałem wcześniej. Marketing sportowy nie może być związany tylko z ekspozycją logotypów.

    #18951
    Kogut
    Członek

    Bardzo dobrze, że w klubie pojawiają się kolejni sponsorzy bo na to ile ich było jeszcze rok temu szkoda słów. Oby tak dalej!

    #18954
    Greg
    Uczestnik

    Angelo, możesz rozjaśnić o co chodziło Ci z komentarzem dot. sponsora i polityki. Napisałem tam, że sponsor, który jest kojarzony z polityką może zniechęcać inną część potencjalnych sponsorów. W jednym miejscu się zyska a w innym można stracić.
    Nie ma dla mnie znaczenia czy jest to ktoś powiązany z Konfederacją (jak w przypadku piwa Mentzen), PiS-em, Polską 2050, PO, Lewicą czy kimkolwiek inny.

    Jeżeli byłoby to możliwe ja bym się trzymał z dala od jakichkolwiek powiązań politycznych z daną partią, ale tak jak napisałem, być może oferta jest na tyle atrakcyjna, że mimo powiązania Odry (choćby w pośredni sposób) z jakimś środowiskiem politycznym warto było w to iść. Nie wiem, bo nie znam szczegółów porozumienia.

    #18955
    grot
    Uczestnik

    Tak Greg, jest w tym pewne niebezpieczeństwo. Wydaje się jednak, że nasza sytuacja jest dziś taka, że nie możemy sobie wybierać potencjalnych sponsorów. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to w żaden sposób wykorzystywane politycznie.

    #18956
    Angelo
    Uczestnik

    Greg jest osoba chętna dać tam jakiś grosz na klub, a Ty tu zaraz z polityką wyskakujesz, bo wywodzi się z Konfederacji i nikt się więcej z tego powodu do klubu nie zgłosi, bo dyrektor Wróbel dziennie aż się ogania od potencjalnych sponsorów.
    Mnie się wydaje, że on przez nasz klub chce reklamować w naszym mieście nową markę piwa, a nie Konfederacje i mam takie odczucie, że jeżeli by jego osoba była kojarzona z rządzącymi, to by tu nikt nawet o tym nie wspomniał.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 years, 3 months temu przez Angelo.
    #18958
    Greg
    Uczestnik

    Dla mnie tak samo dziwny byłby sponsor, który nazywałby się Browar Kaczyński, Browar Tusk czy Browar Biedroń.
    W każdym takim przypadku bym o tym wspomniał, bo chodzi o ogólne podejście z punktu widzenia wizerunku a nie tego kogo popieram w polityce. Oczywiście, że on chce promować swoje piwo a nie Konfederację, ale cały czas jest politykiem kojarzonym z jedną partią.

    Oczywiście wiem, że w aktualnej sytuacji Odry dyrektor Wróbel może nie mieć za bardzo wyboru, więc w tym kontekście to rozumíem.

    #18959
    Krzysztof Koczy
    Uczestnik

    Chyba nie bierzecie na serio że ktoś kto głosi takie poglądy jak ten cały Mentzen będzie sponsorem klubu? Zakładam że to pic na wodę który może nam tylko zaszkodzić wizualnie.

    #18962

    A co w tym dziwnego? Normalny układ więc powinniśmy się cieszyć, że ktoś tak znany dołącza na pokład i wbrew pozorom będzie nam dzięki temu łatwiej.

    #18964
    Angelo
    Uczestnik

    Florek pewne osoby myślą że przed klubem jest wielka kolejka chętnych do sponsorowania i dlatego już zaczynają wybierać, kto może mieć ten ogromny zaszczyt, aby zostać sponsorem wielkiej 3-ligowej Odry. Zamiast się cieszyć z tego, że jest kolejna chętna osoba, która może wspomóc finansowo naszą Odrę, to zaczynają zwracać uwagę na barwy polityczne nowego sponsora, bo teraz pewnie Orlen już do nas nie wejdzie, a to było przecież wielkie marzenie pana Obajtka.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 years, 3 months temu przez Angelo.
    #18966
    Greg
    Uczestnik

    Napiszę jeszcze raz, bo chyba Nielot nie rozumie, co piszę.

    Uważam, że każdy sponsor mający powiązania polityczne jest ryzykowny szczególnie na dłuższą metę.

    Nie uważam, że do dyrektora Wróbla stoi kolejka chętnych sponsorów. Jest odwrotnie. To dyrektor Wróbel musi walczyć o tych sponsorów.

    Browar jest bardzo dobrym sponsorem pod tym kątem, że zgadza się grupa docelowa i to nie jest tylko kwestia wizeunkowa, ale także kwestia zarabiania pieniędzy na kibicach. To jest optymalne z punktu widzenia sponsora.

    Dla Mentzena takie kluby jak Odra są bardzo dobre. Kibice klubu będą kupować piwo. Dzięki temu robi też wokół siebie szum na większą skalę niż tylko sponsorowany klub a wkład w sponsoring jest dużo mniejszy niż przy klubach z Ekstraklasy i pierwszej ligi. Tutaj jest więc szansa, że taki sponsor zostanie na dłużej i będzie można na niego liczyć.

    Na dzisiaj jest to bardzo dobre rozwiązanie. Czy na dłuższą metę też tak będzie, to czas pokaże.

    #19001
    Teett
    Uczestnik

    Pytam z czystej ciekawosci:
    Czy wiadomo komu placi JSW (oraz JSK) za reklame na stadionie ?

    #19068
    MGol
    Uczestnik

    Brawo za to co robicie. Dużo jest jeszcze do zrobienia ale zasługujecie na pochwałę. Przez lata mimo, że kibice czasami podpowiadali, co by można było zrobić, nikt tego nie robił. Myślę, że jest potencjał trzeba „tylko” i „aż” zakopać pewne lokalne wojenki a będzie dobrze.

    #19087
    OWGlozyny
    Uczestnik

    Szkoda, że Odra nie liczy ilu kibicow jest na każdym poszczególnym meczu. Na 90 minut niektóre zespoły w naszej lidze prowadzą takie statystyki z dokładnością do 1 kibica, a u nas cisza. Myślę , że jacyś potencjalni sponsorzy pewnie też śledzą takie statystyki.

    #19088
    Angelo
    Uczestnik

    OWGlozy może i lepiej że nie podają, bo raczej chwalić się nie ma czym, było ludzi już znacznie mniej niż na inauguracji max 500 osób. Przyjdzie wrzesień i w tym podobno zakochanym w futbolu mieście, frekwencja będzie wynosiła jak w 4 lidze bywało ostatnio czyli 200-300 kibiców.

    #19091
    OWGlozyny
    Uczestnik

    To i tak więcej niż na innych meczach w naszej lidze. Na taki ROW Rybnik chodzi około 150 osób, a na meczu z golkowicami ze względu na Łukasza Piszczka też pewnie będzie więcej wiary 🙂

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 3 years, 3 months temu przez OWGlozyny.
Oglądasz 15 wpisów - 46 z 60 (wszystkich: 171)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.