Ja tylko przypomnę znaczenie słowa sponsor, gdzie nie ma ani wzmianki o zysku z tego powodu.
sponsor – firma lub osoba prywatna zainteresowana promowaniem siebie, lub swoich produktów i ponosząca z tego powodu określone koszty
Te koszty w ramach sponsoringu przedsiębiorca może rozliczyć w kosztach firmy.
Dodatkowo może to wpłynąć na popularność firmy, że ludzie kojarzą te produkty co w końcowym efekcie może, a nie że musi spowodować wzrost sprzedaży.
Czyli potencjalny sponsor dobrze wie, że jedynie może zyskać na większej popularności swojej firmy czy swoich produktów, a nie że ma to mu na pewno zagwarantować zyski.
LP. | DRUŻYNA | Z | R | P | PKT |
1 |
![]() |
2 | 0 | 0 | 6 |
2 |
![]() |
2 | 0 | 0 | 6 |
3 |
![]() |
1 | 1 | 0 | 4 |
4 |
![]() |
1 | 1 | 0 | 4 |
5 |
![]() |
1 | 0 | 1 | 3 |