Angelo, nie zauważyłem, żeby ktokolwiek tutaj pisał, że pozyskiwanie sponsorów jest proste. Przypuszczam jednak, że żaden poważny podmiot nie wejdzie w sponsoring bez zapoznania się z badaniami marketingowymi kibiców. Bez dopasowania grupy docelowej, dana firma wyrzucałaby pieniądze w błoto.
Czy klub posiada obecnie takie badania marketingowe zrealizowane wśród kibiców? Wiem, że przed rozpoczęciem rundy wiosennej dyrektor nie posiadał takich badań i nic takiego nie mógł zaprezentować potencjalnym sponsorom. Być może to się zmieniło.
Gdyby tego dalej nie było, to wtedy w sponsoring może wejść tylko ktoś kto jest (zagorzałym) kibicem Odry i nie będzie tego traktował jak interes.
LP. | DRUŻYNA | Z | R | P | PKT |
1 | KS Polonia Łaziska Górne | 10 | 5 | 1 | 35 |
2 | TS Podbeskidzie II Bielsko-Biała | 10 | 4 | 2 | 34 |
3 | KS Spójnia Landek | 9 | 4 | 3 | 31 |
4 | GKS Gwarek Ornontowice | 8 | 4 | 4 | 28 |
5 | LKS Tempo Puńców | 7 | 5 | 4 | 26 |