Odpowiedz na: Marketing w klubie

#19107
MGol
Uczestnik

Jasne, że fajnie byłoby gdyby, co mecz frekwencja wynosiła około tysiąca albo więcej jednak mierzmy siły na zamiary. Gdybyśmy mieli średnią frekwencję około 700 osób to uważam, że nie byłoby tragedii jak na tą ligę. Ostatnio zastanawiałem się jak to jest możliwe, że polubień na Facebooku mamy tylko trochę ponad 8 tysięcy. Jest to bardzo mało jak na taki klub z taką historią. Pamiętacie, że kiedyś był taki portal jak nasza klasa i tam mieliśmy ponad dziesięć tysięcy lajkow. Wiem, że do niektórych się to może wydawać, śmieszne że wyskakuje tu z czymś takim ale już tłumaczę, o co mi chodzi. Po pierwsze każdy potencjalny sponsor patrzy na ilość osób docelową, do której trafi jego reklamą ( ilość kibiców na meczach, zainteresowanie mediów, ilość lajkow na stronie czy zainteresowanie kibiców jego produktami). Po drugie im, większa ilość polubień tym reklama spotkań czy akcji klubu jest większa. Po trzecie w sobotę gramy bardzo medialne spotkanie, które myślę, że przyciągnie sporo ludzi. Trzeba spróbować żeby przyciągnąć i zatrzymać ludzi bo przyjdą na Piszczka. Może jakaś akcja klubu polegająca na tym, że każda osoba, która polubi fanpejdż klubu, udostępni wydarzenie i kliknie wezmę udział w wydarzeniu dostanie bilet za połowę ceny? Może reklama na Facebooku? Zbliża się wrzesień a to oznacza, że dzieci i młodzież idą do szkoły. Kibiców trzeba wychowywać, więc potrzebne są akcje w szkołach. Mamy wiele lat zaniedbań, dlatego ciężko wszystko od razu nadrobić. Wiem, że najlepszą reklamą są wyniki zespołu ale w obecnej sytuacji trzeba zrobić coś ponadto.