Odpowiedz na: Marketing w klubie

#18966
Greg
Uczestnik

Napiszę jeszcze raz, bo chyba Nielot nie rozumie, co piszę.

Uważam, że każdy sponsor mający powiązania polityczne jest ryzykowny szczególnie na dłuższą metę.

Nie uważam, że do dyrektora Wróbla stoi kolejka chętnych sponsorów. Jest odwrotnie. To dyrektor Wróbel musi walczyć o tych sponsorów.

Browar jest bardzo dobrym sponsorem pod tym kątem, że zgadza się grupa docelowa i to nie jest tylko kwestia wizeunkowa, ale także kwestia zarabiania pieniędzy na kibicach. To jest optymalne z punktu widzenia sponsora.

Dla Mentzena takie kluby jak Odra są bardzo dobre. Kibice klubu będą kupować piwo. Dzięki temu robi też wokół siebie szum na większą skalę niż tylko sponsorowany klub a wkład w sponsoring jest dużo mniejszy niż przy klubach z Ekstraklasy i pierwszej ligi. Tutaj jest więc szansa, że taki sponsor zostanie na dłużej i będzie można na niego liczyć.

Na dzisiaj jest to bardzo dobre rozwiązanie. Czy na dłuższą metę też tak będzie, to czas pokaże.