Odpowiedz na: Marketing w klubie

#18447
grot
Uczestnik

Angelo z tym barem bez badań naukowych trafiłeś w dziesiątkę. Moje zdanie co do sponsorowania zawodowych klubów piłkarskich jest negatywne. Miasta zbierają podatki od swoich mieszkańców nie po to, aby zbierać na wypłaty dla hiszpańskich grajków, którzy nie mogą u siebie znaleźć pracy. Niestety prawda jest taka, że gdyby nie samorządy to wiele klubów natychmiast upadłoby np. Piast czy Górnik Zabrze. Drugim dostarczycielem pieniędzy są spółki Skarbu Państwa bez nich nie byłoby Lubina czy Płocka. Co stało się z Bełchatowem, gdy wycofano się z takiego sponsorowania można sprawdzić. Jak samorząd się wycofał Rybnik zanurkował już do 4 ligi. Gdyby dziś zakazano utrzymywania klubów z pieniędzy samorządów i spółek skarbu państwa w piłce byłaby prawdziwa rewolucja i marni grajkowie przestali by zarabiać fortuny za żenujące granie co widać po poziomie naszych lig.
Wtedy samorządy mogłyby płacić tylko i wyłącznie na piłkę młodzieżową oraz budować i utrzymywać obiekty. No, ale tak się na razie nie zdarzy więc póki co liczymy niestety tylko na miasto, bo bez niego nawet 4 liga byłaby nieosiągalna.