Odpowiedz na: Marketing w klubie

#18445
MGol
Uczestnik

Cieszę się, że rozwinęła się obszerna dyskusja, ponieważ z każdej takiej dyskusji można wiele wynieść. Tak jak wspomniałem w pierwszym poście, w którym, chwaliłem kilka rzeczy tak i przychodzi moment kiedy trzeba parę rzeczy wytknąć klubowi. Ktoś wsponniał, że MKS Kluczbork pozyskał najlepszego snajpera 3 ligi. Zawitajcie na stronę Kluczborka i sprawdźcie ilu mają sponsorów oraz partnerów! Mały Kluczbork a bije nas na łeb pod tym względem. Jest również cały regulamin klubu 100, dlatego nie zgodzę się, że pewne sprawy trzeba załatwiać potajemnie. Wiadomo negocjacje z głównymi sponsorami trzeba prowadzić po cichu ale pewnych umów nie powinno się negocjować. Po prostu partner klubu wie, że daje / deklaruje kwotę i w zamian za to dostaje pewne profity ( karnet plus reklamę w najtańszej opcji), karnet i koszulkę i reklamę w droższej opcji czy karnet reklamę na stronie, stadionie i katering na stadionie. To są standardy. To wszystko jest transakcją wiązana, każdy powinien coś mieć z tego. Nie zgodzę się również z tym, że miasta nie mają dotować klubów. W wielu miastach, głównymi sponsorami są samorządy. Uważam, że samorządy powinny sponsorować klub z tą różnicą, że nie powinien to być główny sponsor a jeden z wielu. Uważam też, że miasto Wodzisław zasługuje na to by umieścić herb z odnośnikiem na stronie. ?Uważam też, że przyszedł teraz taki czas kiedy trzeba scalać środowisko. Mamy dość palenia mostów. Chcemy odbudowy klubu na nowoczesnych standardach ale do tego jest potrzebe grono fanów. Kolejnym krokiem po klubie stu, powinna być aplikacja klubu. To jest nowoczesny marketing. Aplikację oraz jeszcze kilka spraw poruszę w późniejszym terminie.