Odpowiedz na: Krajobraz po spadku

Teett
Uczestnik

Grot, zgadzam się z wszystkim co napisałeś, oprócz:
1. Być może władze Odry wyciągną wnioski z tego co się stało.
Skoro mówi się, że trener zostaje niezależnie od wyniku, to oznacza, że nie chcą wyciągać wniosków.
2. To co napisałem to oczywiście wszystko tylko moje subiektywne przemyślenia.
Żadne subiektywne, tylko czysta prawda.

Frekwencja na ostatnich meczach to istny dramat !! Nie pamiętam czegoś takiego. A frekwencja właśnie jest wyznacznikiem aktualnej sytuacji i miejsca naszego klubu. Wracamy na peryferia futbolu i nie widać żadnego światełka w tunelu. Na trybunie “VIP” to juz nie widać nawet pół potencjalnego sponsora. I to jest właśnie jedna z WIELU różnic pomiędzy tym co mamy teraz i tym co było pięć lat temu – w czasach, za które tak bardzo tamtejsci decydenci są krytykowani przez aktualnych. Wtedy były wyniki, byli kibice na trybunach, były ciekawe transfery i ciągle ktoś się kręcił wokół klubu – nie wiem, nie znam się, ale zawsze dawało to nadzieję, że wśród nich jest potencjalny sponsor, który zainwestuje w Odrę. Przypomijcie sobie prezentacje na trzech wzgórzach, mecz z Turza, awans w Marklowicach, sklad Odry, wizyta Dudka, Superbet, współpraca z Levante i obóz dla dzieci z tego klubu, transfer Janczyka, obóz w Hiszpani i wiele wiele innych. Różnica jeszcze taka, że wtedy nie było finansowania z miasta.
Pozniej nagle wszystko się zmieniło, a Pan Wróbel i tak zrobił awans do 3 ligi. Transfery Wieczorka, Zganiacza, Pikula, Szczepanka, Slodowego, Sarkiego, Abuladze…

Wiem wiem, narobili długów. Teraz za to mamy dużo lepszą sytuację finansową (???), ale oprócz tego pustki na trybunach, fatalna jakosc na boisku i spadek na piąty poziom rozgrywkowy w Polsce, brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony sponsorów…