Odpowiedz na: Marketing w klubie

#18656
OW_Rydy
Uczestnik

Jako, że mam „niewielkie” doświadczenie w marketingu to się wypowiem 😀

Współpraca z partnerami powinna być bardziej „żywa” i oparta na ciągłym kontakcie, nie może zakończyć się na podpisaniu umowy i comiesięcznych przelewach, bo za parę miesięcy właściciele tych podmiotów dojdą do wniosku, że ta współpraca nie przynosi im żadnych wymiernych zysków i najzwyczajniej zrezygnują z dalszej współpracy. Firmy te powinny być zobowiązane do promocji klubu w swoich punktach, usługach, itp. (pierwszy punkt oferty sponsorskiej oferowanej przez klub powinien zostać usunięty. Nie można tak bardzo „dzielić” partnerów. Partner i partner VIP w zupełności wystarczą). Przykładowo, za każde wykonanie usługi u partnera Odry za okazaniem odpowiednio wykonanego biletu lub karnetu powinno dawać rabat na usługę i odwrotnie, firmy powinny wręczać bilety na mecz po wykonaniu usługi. Sprawa banerów – wydaje mi się, że baner o wymiarach 3×1 m dla dużej liczby gości na stadionie będzie poprostu niewidoczny. Jeżeli rozmawiamy o takich wymiarach to powinien być zrobiony w odpowiedniej odległości stelaż reklamowy przy głównym ciągu komunikacyjnym na stadionie. Mimo, że klub potrzebuje pieniędzy wypadałoby podziękować wszystkim firmą za partnerstwo wykonaniem np. corocznego kalendarza klubowego, na którym również można byłoby trochę zarobić. Prawdziwy kibic na pewno chciałby mieć w domu klubowy kalendarz 🙂

  • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 2 years, 8 months temu przez OW_Rydy.